fredag den 29. juli 2011

der er noget om snakken...

Onsdag bragte tilfældighederne (blandt andet en kilometerlang kø foran Zoologisk Have) os en tur på Bakken. Et sted jeg ikke har besøgt siden jeg var en 7-8 år, og ikke har nogen klar erindring om - men det er jo et fantastisk sted! Jeg fik lokket min kæreste med op i øverste forlystelse, og dér fik vi farve i kinderne og vendte helt på hovedet. Vi tog også en tur i det ellers ikke så uhyggelige spøgelsestog - men pludselig stod der en rigtig mand på vores vogn og sagde bøh. Jeg blev simpelthen så forskrækket, og hurra for det, sikke en følelse!

Min kærestes forældre gav en frokost på en restaurant med udsigt til alle hestevognene, der stod på række på vejen udenfor. Selvom der var mange mennesker på Bakken virkede det slet ikke klaustrofobisk - måske fordi man gik rundt med visheden om, at Dyrehaven kun lå nogle få meter væk. Duften af popcorn og candyfloss lokkede konstant, og jeg så også nogle churros i en bod. Der var jeg desværre stopmæt, så det må blive næste gang. For jeg skal helt sikkert tilbage! Gerne med nogle venner der har lyst til at prøve en masse ting - jeg elsker forlystelser. :) 

6 kommentarer:

  1. Vi skal helt sikkert på Bakken sammen.. Åh..
    Er det dyrt?

    SvarSlet
  2. jeg vil også med! enterprise!

    SvarSlet
  3. Hurra! Vi skal alle sammen afsted! Det gode er, at det er gratis at gå rundt derinde. Det er kun forlystelserne der koster penge, og dem kan man købe enkeltvis. Et turpas koster vist 240 kr.

    SvarSlet
  4. Jeg vil også med! Ahh! Bliver helt nostalgisk. Jeg har heller ikke været på Bakken i 10 år eller sådan noget. Det ser skønt ud :D Jeg ville forresten høre om du også skal ind og se CocoRosie i vega? http://www.billetlugen.dk/musik/18878/cocorosie/

    SvarSlet
  5. Det er virkelig et hyggeligt sted!
    Og ja, jeg skal til CocoRosie - har virkelig ventet længe på de kom til Danmark! Jeg tror det bliver rigtig godt, glæder mig til at se dem live igen. Og hilse på dig, måske. :)

    SvarSlet