mandag den 10. oktober 2011

californication

I løbet af sensommeren har Californication været min yndlingsoverspringshandling fra eksamenslæsningen og yndlingsbelønning, da eksamen var overstået. Jeg har pløjet mig igennem de første fire sæsoner, and the one question remaining is: hvorfor i alverden har jeg først set det nu? Californication er helt fantastisk! Jeg har altid været stor fan af X-files og David Duchovny, og jeg tror egentlig det har været dét, der har afholdt mig fra at give Californication en chance. Men ligesom jeg vænnede mig til at se David Fisher rende rundt som koldblodig morder i Miami, vænnede jeg mig også lynhurtigt til at se Mulder drikke sig stiv og knalde damer en masse. Seriens location hersker der vel ikke så meget tvivl om, og her bor altså forfatteren Hank Moody. Har man set Sex & The City genkender man også straks hans agent, the walking penis Charlie Runkle, der i løbet af seriens foreløbigt fire sæsoner bliver mere og mere perverteret og underholdende. Jeg er også ret vild med goth-datteren og hendes urørlige hår, og nu venter jeg bare på at femte sæson løber over skærmen til januar næste år. Til sidst må jeg dog lige tilslutte mig dette udsagn:     

4 kommentarer:

  1. Haha, jeg har kun set meget lidt Californacation, men er helt enig i sidste plakat :)

    SvarSlet
  2. Og da man så ENDELIG så, at de var kærester, var det noget frygteligt sørgeligt noget med et dødt barn. Tsk. Jeg er ikke tilfreds.

    SvarSlet
  3. Hallo man.. Jeg kommenterede igår!! Den er væk..
    Men skrev at jeg elskede billedet ;)

    SvarSlet
  4. Hehe... Jeg er også ret vild med det.

    SvarSlet