mandag den 21. januar 2013

I'm bothered by these trembling stars

Jeg synes jeg har så travlt for tiden, men det er ren indbildning det hele. Jeg føler, at alting bliver uoverskueligt, hvis jeg har bare én aftale om dagen i mere end to dage i træk. I dag var jeg tidligt oppe for at tage til lægen, der så slet ikke havde en tid til mig alligevel - det var først i morgen. Min kalender døde da min MacBook døde, men jeg var ret sikker på det var i dag. Den onde lægesekretær var dog syg, så hun kunne ikke kigge hånligt på mig. Oh well, vi prøver igen i morgen. Og ugen er nu blevet stressende, for nu skal jeg tidligt op både i morgen og onsdag når jeg skal på arbejde. Heldigvis skal jeg ud i solen og mødes med Rannvá om lidt. Jeg er godt klar over, at det lyder helt åndssvagt at jeg ikke kan overskue at tage til læge. Det er heller ikke helt rigtigt, for jeg står jo op, jeg tager afsted uden problemer, og nu har jeg det også fint. Men tanken om det... Min hjerne er på overarbejde i øjeblikket, for jeg prøver at kategorisere alting og få styr på det hele. Er pludselig blevet rædselsslagen for at miste alle mine syvtusind billeder, selvom jeg altid tager back-up (alt for tit) og godt kunne finde dem, da min computer døde. Sidder derfor og overfører ca. tredive billeder af gangen til min nye computer, da min eksterne harddisk ikke gider snakke med andet end Mac nu. Det er helt håbløst og dybt latterligt at gøre det sådan, men jeg kan ikke rigtig lade være. Når jeg ikke gør det, tænker jeg hele tiden at jeg lige skal have det gjort. Ligesom jeg igen har fået svært ved at flade ud til en film. Så kører mine tanker igen på højtryk og vil gerne rydde op i køleskabet(!), tøjskabet eller måske i vores rum på loftet  og burde jeg ikke også sortere mine dvd-film igen? Selvom jeg ikke er så ked af det, kan jeg alligevel mærke nogle gamle mønstre dukke op igen, og jeg skal huske at passe lidt på mig selv. Og nu er jeg lige begyndt at tude, fordi jeg så en reklame for Årgang 0 i fjernsynet. Det så jeg altid sammen med min mor.    

5 kommentarer:

  1. Jeg hader hader hade vi er langt fra hinanden. Alting der skal gøres de første mange gange uden din mor må være frygteligt.

    SvarSlet
  2. Håber solen og lyset kan gøre dig lidt godt!

    - Kit

    SvarSlet
  3. Det er godt jeg har jer stående i kulissen til lige at give et virtuelt kram når det hele bliver træls. Jeg fik en fin dag i går, hyggede med Rannvá og cola (selvom det var mandag), og i dag er jeg stået op helt af mig selv, inden vækkeuret ringede. Rolig morgen, og snart cykler jeg til lægen.

    SvarSlet