torsdag den 3. januar 2013

make midnight skies glow so bright

På min arbejdsplads er gyserafdelingen desværre blevet kraftigt formindsket de sidste par måneder, men det kommer mig til gode, for det betyder film til fem kroner stykket og underholdning samt adspredelse nok til de næste mange kolde, grå og triste dage. De fleste af filmene er elendige, men helt okay til et enkelt gennemsyn, og ind imellem rammer man guld -  vi faldt over Hellraiser III den anden dag, og det er jo et lille mesterværk. Må se de andre snarest. Jeg har i øvrigt været på arbejde i dag for første gang i halvanden måned. Det gik helt fint, jeg kunne gemme mig lidt for kunderne ude på lageret, og det var rart at snakke med mine kollegaer igen. Det er en lettelse, for jeg havde været noget bekymret for at vende tilbage. De sidste par gange jeg har kigget ind, er jeg simpelthen blevet så ked af det, når jeg har snakket om min mor, og jeg var bange for det ville gentage sig. Men det gik altså, og med leftover-sushi fra i går var også frokostpausen en ren fornøjelse. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar