onsdag den 30. januar 2013

primavera sound barcelona 2013

Det er åbenbart kommet Primavera Festival i Barcelona for øre, at min kæreste og jeg igen i år tager til OFF Festival i Polen, for de har sat alle sejl ind på at lokke os til det spanske i stedet. De har offentliggjort et helt vanvittigt godt program, som I kan se, og havde det ikke været fordi KUAs skriftlige opgaver stort set altid skal afleveres i slutningen af maj, havde jeg købt billet lige på stedet. Overvejer lidt at gøre det alligevel, og så 'nøjes' med kun at tage til Barcelona de dage, der er musik... Jeg savner Barcelona, og jeg savner Primavera Festival.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes at du skal gøre det, du fortjener det! Opgaven kan jo skrives færdig før tid, og skal den afleveres i papirform, kan du altid sende den til mig. Så skal jeg nok sørge for at den lander det rigtige sted på det rigtige tidspunkt! Knus og tanker herfra <3

    SvarSlet
  2. Gør det! Fyld året med musiklykke, Tine!

    SvarSlet
  3. Ih, I er simpelthen sådan et par søde piger. Rikke, du har ret - jeg fortjener det! Det kan godt være, at jeg gerne vil benytte mig af dit fine tilbud - nu må vi lige se, hvad jeg beslutter mig for, og om det overhovedet bliver nødvendigt. :)

    SvarSlet
  4. Du kan selv være sød ;-) Du siger bare til, hvis det er!

    SvarSlet