mandag den 14. januar 2013

those sounds were close to paradise

Weekenden startede som sagt rigtig godt ud fredag med besøg på Arbejdermuseet, hvor disse billeder også er fra. Kablet til mit kamera driller, så jeg kan ikke vise billeder fra hverken festlige lørdag eller hyggelige søndag - endnu, i hvert fald. Lørdagen bød først på arbejde, hvorefter Nicolaj og Heidi tog med os hjem til thaimad og Polen-planlægning. Vi tager nok til OFF-festival i Katowice igen til august - forhåbentlig også med Stefanie og Rannvá, der begge kom lidt senere. Så hørte vi rigtig god musik, og jeg blev fuld for første gang i månedsvis. Dejlig, dejlig aften, og helt perfekt, at jeg vågnede søndag uden tømmermænd. 
 
Simon lavede pandekager til os, og så drog Rannvá, ham og jeg mod Kødbyen og 5e, hvor Moongazing Hare holdt releaseparty for sin nye plade og spillede en dobbeltkoncert med Teamforest. Vores gode ven David er manden bag Moongazing Hare, og jeg var så glad på hans vegne, for det hele gik så godt. Der var så hyggeligt med farverige vimpler, diskokugler, brændeovn og sofaer, og musikken var naturligvis også helt fantastisk. Davids stemme går lige i hjertet, og jeg fik næsten tårer i øjnene, da Aske og Hugh stemmede i og de sang alle tre. Vi kendte ret mange der var til koncerten, så bagefter gik vi lidt rundt og snakkede med de forskellige, inden Rannvá og jeg gik ud i kulden, blev fornærmet og truet lidt af halvfuld mand (der aldrig for alvor virkede truende) i bussen, og tog hjem og spillede Assassins Creed III i fire timer. Dét kalder jeg en god weekend.  

3 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt. Jeg vil også med til Polen!

    SvarSlet
  2. Det var super hyggeligt!
    Og hey, det tegner godt med de første offentliggørelser til OFF! :)

    SvarSlet
  3. Ja, Heidi, det ser rigtig godt ud allerede! Nanna, du skal med, Jens Lekman kommer! :)

    SvarSlet