torsdag den 10. januar 2013

we are the people who's come here to play

Jeg var ked af det i mandags, og jeg var rigtig ked af det i går morges da jeg stod op. Der var bare så mørkt, trist og tomt, og jeg havde sovet dårligt. Jeg tudede under bruseren og hele vejen ind på arbejde, men jeg overvejede aldrig for alvor ikke at tage afsted. For det første går det over. Når jeg er ked af det, er det værst i et stykke tid, og så lysner det igen. For det andet er det altid værst om morgenen, og for det tredje bliver det helt sikkert ikke sidste gang jeg står op og har det skidt. Og dagen udviklede sig hurtigt i den rigtige retning på arbejdet med fire af mine gode veninder - og pludselig blev den helt fantastisk, da Nanna glædesstrålende kunne meddele, at vi har fået billetter til en af de to koncerter The Knife spiller i København til maj. Det bliver ubeskrivelig godt - sidste gang var en helt utrolig oplevelse. For næsten præcis to år siden skrev jeg også om Nanna og The Knife.   
 
Jeg havde fri allerede klokken femten, og så var det jo heller ikke så dårligt at vende hjem til Jimmymusen og min kæreste, der lavede frikadeller og kartoffelsalat til aftensmad. Bagefter så vi det meste af Danser Med Ulve, som jeg ikke før har set -  dog i et fire timer langt(!) director's cut, men jeg var stadig godt underholdt. Indianere, søde heste og ulve, hurra! En dårlig dag endte med at blive en rigtig god dag - og sådan er det heldigvis for det meste.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt. Du fortjener i den grad gode dage. Vil ønske jeg boede i københavn så kunne vi putte på sofaen sammen på de dårlige og få frisk luft med EstherFisen når det var tiltrængt. Du er i mine tanker

    SvarSlet
  2. Louise, jeg ville også ønske vi boede lidt tættere på hinanden. Jeg har godt af at komme lidt ud - og en gåtur med Esther og dig ville så langt være at foretrække. :)

    Nanna, selv <3!

    SvarSlet
  3. Lavede han så en masse mini-frikadeller til dig?

    SvarSlet
  4. Det kan du tro! De var ikke helt så små som sidst, og lidt mere flade i det, men de var stadig rigtig gode. :)

    SvarSlet