torsdag den 31. januar 2013

weeds and trees that grow from seeds will cover us all

I dag har jeg set Alfons Åberg med Alberte, og bagefter viste hun mig sin 'stor-pige-seng', hvor hun selv siger hun sover HELE natten. Louise er ikke helt enig - så sent som i dag vågnede Alberte klokken fem... Aftensmaden blev indtaget på DaVinci i Hadsund, og efter meget lange overvejelser endte vi alligevel med at bestille det samme som sidst. Billeder tog jeg ingen af, så her er ét af fødselsdagsblomsten fra i tirsdags. Køn er den ikke - til gengæld kan den ligge helt indtørret bagerst i skabet det meste af året, indtil den kommer frem og folder sig ud, når én i familien har fødselsdag. 

2 kommentarer:

  1. Esther vågnede 5.30 og alberte kl.6. Hun sov heldigvis hele natten i sin egen seng. Ja så er vi ligesom igang :) alberte er taget afsted for at fortælle sin dagplejemor om alfons åberg og jeg har lovet hende vi skal se den sammen igen når hun kommer hjem. Tak for det aller hyggeligste besøg :)

    SvarSlet
  2. Selv tak, søde Louise! Jeg synes tit det er lidt svært at snakke med børn, men med Alberte går det helt af sig selv. Godt du blev glad for Alfons Åberg - jeg ligger søvnløs om natten og tænker på, hvad der mon skete med den lille dreng Alfons slog. :(

    SvarSlet