tirsdag den 23. september 2014

episodes left out to make it all go your way

Om præcis to dage sidder jeg på en eller anden restaurant i Istanbul og spiser noget lækkert mad. Turen er helt perfekt timet, for den sidste uges tid har mit humør gået lidt fra den ene yderlighed til den anden, og jeg trænger virkelig til en pause fra det hele. Jeg har været meget ked af det, meget vred og meget træt - men heldigvis også meget glad; for flettet ind mellem nogle lortedage og situationer har der også været øl med to søde kollegaer, skøn brunch og solskinscykeltur med min kæreste, og en rigtig god tur i biografen i går aftes med Lærke. Vi så 'Something Must Break', og den var lige så fin og rørende som alle siger. I morgen har jeg en sidste arbejdsdag inden min lille ferie, og onsdag er lig med Nanna-dag på arbejde, så det skal nok blive en god dag.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, I har den bedste tur. Glæder mig til næste Tine-dag på arbejde.

    SvarSlet
  2. Vi havde den allerbedste tur, kan du tro. Jeg glæder mig også til flere Nanna-dage. <3

    SvarSlet